LuwteNet

We zijn vertrokken...
Geschreven door Igor
Saturday 02 June 2007

Eindelijk was het zover, vrijdag ochtend om 6 uur stond Steef voor de deur en even later kwam Wendy ook. Om iets over half 7 waren we onderweg naar het vliegveld waar Steef ons afzette en Wendy nog even mee liep.

De rij bij Delta was er niet dus we konden meteen inchecken. Een koffer was ietsjes te zwaar, maar dat was snel opgelost door wat te verplaatsen. Voor het inchecken natuurlijk nog even met alle bagage op de foto Laughing. De autostoelen, rugzakken, fototas en buggy behoorden tot de "handbagage". Met alleen deze "handbagage" nog eventjes koffie gedronken en daarna naar de douane. Wendy kreeg nog een douane beambte boos door naar hem te flitsen Wink.

Vanaf hier waren we nog maar met z'n 4-en met al die spullen. De douane was alleen maar paspoortcontrole, de spullen werden pas bij de gate gecontroleerd. Dat was wel fijn, want met kinderen kun je de businessclass ingang nemen en hoef je niet in de rij te wachten. Dat wil dus niet zeggen dat je niet hoeft te wachten, je wacht alleen niet in de rij.IMG_9526.JPG
Bij het boarden konden we dus weer met de businessclass het vliegtuig in. Ik had gelezen dat iemand de autostoelen niet door het gangpad kreeg gereden, dus dat heb ik niet geprobeerd. Moest dus 2 keer lopen. In Atlanta heb ik op goed geluk de 2 stoelen opgestapeld en zo door het gangpad getrokken en dat ging! Volgende vlucht ging dus alles in 1 keer mee, dat ging vlot. Tijdens de vlucht hebben de kids zich perfect gedragen. Jesse viel tijdens het taxien al in slaap, dus hij heeft niets van het opstijgen gemerkt. In totaal heeft Jesse 2 uur geslapen en Emma een half uurtje. Emma heeft echt haar ogen uit gekeken. Er is ook zoveel te zien als je op reis bent. In Atlanta waren we vrij snel door de douane. Ook de koffers konden we zo van de band halen en weer weggeven. Hier gingen de autostoelen in keer door de rontgen, dat past op schiphol niet Wink. Jesse en Emma konden weer lekker vrij spelen bij de gate. Daar waren ze wel aan toe. Emma was duidelijk erg moe, tegen het oververmoeide aan. Een half uur voor het boarden viel ze (eindelijk) in slaap. Zoals gezegd gingen we met alles in een keer het vliegtuig en en zaten we al voordat de rest van onze "boarding zone" kwamen. Dat ging lekker. Jesse vond het opstijgen erg leuk. Hij had een enorme grijns toen het vliegtuig ging versnellen. Deze 2e vlucht was eigenlijk te veel voor de kinderen. Jesse ging vrij vlot slapen maar sliep erg onrustig en jammerde regelmatig. Emma had weer van alles te zien maar was ook wel erg moe. Uiteindelijk viel ze bij Sandra op schoot in slaap en heeft toen nog een uur of wat geslapen. Jesse sliep bij het landen nog. In San Francisco waren we eindelijk! Nu nog de bagage. Daar moesten we even op wachten. Toen de bagage er was zijn Sandra en de kinderen bij de Delta balie gaan zitten en heb ik de auto gehaald. Een uurtje later was ik er met een "free upgrade". De auto die we vanuit Nederland hadden geregeld was er niet. Het is een Chevrolet Impala LT geworden. Hier passen de koffers met gemak in. Jesse vind het maar niets dat hij Emma niet kan aanraken Wink. Het Motel we snel gevonden, met dan aan TomTom. Snel de spullen uitladen en de bedden voor de kinderen in orde maken. Ze slapen aan de achterkant. Het bed moest gedraaid om Emma op de grond te kunnen laten slapen. Om half 12 waren we allemaal klaar om te slapen.
Commentaar
ToevoegenZoeken
wendy (Registered) 2007-06-06 23:23:22

Zou de douanebeamdinges het leuk vinden als ik zijn booskijkendefotohoofd hier publiceer? ;-)
Haha, ik kon het proberen he... naja, dan maar geen zwaaiende Jesse foto. We hebben tenslotte deze nog:[img]http://groups.msn.com/_Secure/ 0SQChD4sVBwoB8EEBPZbMJj1FgWi2Re2S7dY4KGuvi7UM8hHUd a7cvIOlD!L4edh3tON5AB1IoqtTJ3Dxee!zOUvRtlzmnq08Mkl ArxmDjxJdfN4hdJtIfw/Dsc02557-1.jpg?dc=4675625863036537329[/img]
wendy (Registered) 2007-06-06 23:24:12

hmmm die foto werkte dus niet icon_cry.gif
Alleen geregistreerde gebruikers mogen commentaar plaatsen!